Optimoitua kiinteistöjohtamista

Autamme isännöintiyrityksiä ja taloyhtiöitä menestymään 



Työtehtäviä ja referenssejä

Asiakastyytyväisyys on korkea. Ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tyytyväisyys on toimeksiannossa tärkeää. 

  • Isännöintiapu, isännöitsijän sijaisuudet, hallituksen/yhtiökokoukset, pk-seutu, isännöintitoimistot
  • Isännöitsijä, vt. toimitusjohtaja sijaisuudet Perkkaan Huolto Oy, Haritun Huolto Oy
  • Isännöinti varahenkilöpalvelu Perkkaan Huolto Oy, Haritun Huolto Oy, Kontu Uusimaa
  • Hallitusammattilainen Espoossa ja Helsingissä, osakastyytyväisyyskyselyt, pj keikkkoja
  • As Oy kilpailutuspalvelu Taloyhtiöt Espoo, Helsinki: siivous, huolto, sähkö, isännöinti
  • Verkkokoulutus Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin 
  • Lean verkkokoulutus materiaalia SOL Palvelut Oy
  • Lean valmennus SOL Palvelut Oy työnjohdolle
  • Tilausprosessin parantaminen ja analyysit KattoHoiva Oy
  • Sisäisten asiakkaiden ja työn sujuvuuden auditointi Isännöinti 10+, Helsinki
  • Lean auditointi Tietotyön siisteys, hukkatekijät ja työn sujuvuus
  • Lean auditointi Ulkoisten asiakkaiden asiakaskysely ja analyysi Voice of Customer
  • Isännöinnin toimintatapojen ja prosessien parantaminen Granlund Isännöinti, eri projektit 
  • Prosessikaaviot Granlund Isännöinti
  • Lean Six Sigma Green Belt projektityö Granlund Isännöinti
  • Uuden perehdytysmallin käyttöönotto, läpimenoajan lyhentäminen ja laadun parantaminen
  • Blogit Suomen Kiinteistölehti


Hyvin järjestetty asiakastilaisuus! Kiva henkilöstötilaisuus ja hyvät tarjoilut!

Hyvin valmisteltu yhtiökokous! Hyvin vedetty kokous, kiitos!

Kiitos hyvästä isännöinnistä ja jämäkästä asioiden hoidosta!

Hyvä visuaalinen esitys tilauksesta laskutukseen-prosessista ja parannusehdotuksista, hyvää analyyysiä!

Laadukas ja visuaalinen valmennusmateriaali!

Meri on innokas toiminnan kehittäjä ja tunnistaa nopeasti erilaisia parannuskohteita.                                  

Timanttinen malli. Hyvä ja selkeä esitystapa.