Työtehtäviä ja referenssejä
Asiakastyytyväisyys on korkea. Ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tyytyväisyys on toimeksiannossa tärkeää.
- Isännöintiapu, isännöitsijän sijaisuudet, hallituksen/yhtiökokoukset, pk-seutu, isännöintitoimistot
- Isännöitsijä, vt. toimitusjohtaja sijaisuudet Perkkaan Huolto Oy, Haritun Huolto Oy
- Isännöinti varahenkilöpalvelu Perkkaan Huolto Oy, Haritun Huolto Oy, Kontu Uusimaa
- Hallitusammattilainen Espoossa ja Helsingissä, osakastyytyväisyyskyselyt, pj keikkkoja
- As Oy kilpailutuspalvelu Taloyhtiöt Espoo, Helsinki: siivous, huolto, sähkö, isännöinti
- Verkkokoulutus Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin
- Lean verkkokoulutus materiaalia SOL Palvelut Oy
- Lean valmennus SOL Palvelut Oy työnjohdolle
- Tilausprosessin parantaminen ja analyysit KattoHoiva Oy
- Sisäisten asiakkaiden ja työn sujuvuuden auditointi Isännöinti 10+, Helsinki
- Lean auditointi Tietotyön siisteys, hukkatekijät ja työn sujuvuus
- Lean auditointi Ulkoisten asiakkaiden asiakaskysely ja analyysi Voice of Customer
- Isännöinnin toimintatapojen ja prosessien parantaminen Granlund Isännöinti, eri projektit
- Prosessikaaviot Granlund Isännöinti
- Lean Six Sigma Green Belt projektityö Granlund Isännöinti
- Uuden perehdytysmallin käyttöönotto, läpimenoajan lyhentäminen ja laadun parantaminen
- Blogit Suomen Kiinteistölehti
Hyvin järjestetty asiakastilaisuus! Kiva henkilöstötilaisuus ja hyvät tarjoilut!
Hyvin valmisteltu yhtiökokous! Hyvin vedetty kokous, kiitos!
Kiitos hyvästä isännöinnistä ja jämäkästä asioiden hoidosta!
Hyvä visuaalinen esitys tilauksesta laskutukseen-prosessista ja parannusehdotuksista, hyvää analyyysiä!
Laadukas ja visuaalinen valmennusmateriaali!
Meri on innokas toiminnan kehittäjä ja tunnistaa nopeasti erilaisia parannuskohteita.
Timanttinen malli. Hyvä ja selkeä esitystapa.